lördag 21 januari 2012

Ibland knypplar jag också

När jag startade den här bloggen listade jag den på bloggtoppen.fi, ett finlandssvenskt forum för bloggar, där bloggarna sorteras i olika kategorier och rangordnas enligt hur många besökare man har. I kategorin vardagsbetraktelser ligger jag på plats 88 av 90 för fjärde veckan i rad, vilket ju är en bedrift i sig med tanke på att jag har ungefär 2 besökare i veckan. I fältet där dom bad en beskriva bloggen eller ge en slogan skrev jag "Ziva talar sanning. Mer eller mindre." Men nu undrar jag om jag kanske borde ha gjort som alla andra istället och skrivit nåt i stil med "26-årig pol.kand, på väg mot en pol.mag, jobbar ibland, tycker om långa promenader på stranden och att ta foton av mina katter. Följ med mitt spännande liv." Det verkar åtminstone som om sådana beskrivningar drar mera läsare. Kanske är det värt ett försök?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar